تولیدى کیف

تولیدى کیف

تولیدى کیف

تولیدى کیف

تولیدى کیف
پیوندها

  فیس بوک مجموعه‌ای از حساب‌های کاربری جعلی را حذف کرد

فیس بوک در حال افزایش تلاش خود برای مبارزه با اسپم و بالا بردن امنیت کاربران است. این شرکت اعلام کرده توانسته جلوی عملیات اسپمی که باعث افزوده شدن هزاران لایک به صفحات می‌شده را بگیرد. این شرکت اعلام کرده حدود ۶ ماه در این زمینه فعالیت می‌کرده. ظاهرا این لایک‌ها به دلیل ساخت حساب‌های کاربری جعلی که صفحات محبوب را لایک می‌کنند بوجود آمده. طبق آنچه فیس بوک اعلام کرده حساب‌های کاربری جعلی در این پروسه شناسایی و حذف شدند. ظاهرا بعد از این اقدام حدود ۹۹ درصد از صفحات بررسی شده که بیش از ۱۰ هزار لایک داشته‌اند حدود ۳ درصد کاهش لایک را تجربه کردند. این خبر با اظهارنظرهای رسمی مقامات فیس بوک هم هم‌خوان است. facebook پیش از این اعلام کرده بود در جهت کاهش اخبار جعلی و اسپم چنین اقداماتی را صورت داده است. بیانیه منتشر شده از طرف فیس بوک این موضوع را هم تایید می‌کند که این شرکت قصد دارد از این به بعد موضوع حساب‌های کاربری تقلبی را بسیار جدی‌تر از گذشته دنبال کند.

              موسیقی فیلم‌های «موریس ژار» بررسی می‌شود

موسیقی - موسیقی فیلم‌های موریس ژار (آهنگساز فرانسوی) روز ۴خرداد ساعت ۱۸:۳۰، در نشست تخصصی موسیقی فیلم با حضور نصرالله داودی (آهنگساز، مترجم و پژوهشگر) در فرهنگسرای ارسباران بررسی می‌شود. موریس ژار را در خاورمیانه و جهان اسلام، بیشتر به واسطه فیلم‌های «عمر مختار» و «محمد رسول الله» می‌شناسند. موریس ژار که پدر ژان میشل ژار (آهنگساز بزرگ فرانسوی و از بزرگان موسیقی الکترونیک) است، از دهه شصت ساکن هالیوود شد و تا آخر عمر برای بالغ بر صد و پنجاه فیلم موسیقی ساخت و با کارگردان‌های مشهوری چون «جان فرانکن هایمر»، «آلفرد هیچکاک»، «جان هیوستون»، «دیوید لین»، «لوچینو ویسکونتی» و «پیتر ویر » همکاری داشت. موریس آلکسیس ژار در ۱۳ سپتامبر ۱۹۲۴ در شهر لیون فرانسه متولد شد و در رشته مهندسی در دانشگاه سوربن تحصیل کرد. او که در طول جنگ جهانی دوم در ارکسترهای نظامی به نوازندگی می‌کرد، پس از جنگ وارد کنسرواتوار پاریس و به تحصیل در رشته آهنگسازی مشغول شد. ژار در سال ۱۹۵۲ نخستین موسیقی فیلم را برای فیلم کوتاه «هتل معلولان» از ژرژ فرانجی ساخت. آنچه ژار را به شهرت جهانی رساند همکاری او با «دیوید لین»، کارگردان مشهور انگلیسی بود که با فیلم «لورنس عربستان» آغاز و پس از آن برای تمامی آثار دیگرش یعنی «دکتر ژیواگو»، «دختر رایان» و نهایتاً «گذری به هند» موسیقی نوشت که علاوه بر ده‌ها جایزه بین‌المللی، موفق به دریافت سه جایزه اسکار نیز شد. او سر انجام در ۲۸ مارس ۲۰۰۹ میلادی، چشم از جهان فرو بست.

اخبار علمی و آموزشی

رونمایی از سری جدید گلکسی تب اس Galaxy Tab S

اخبار,اخبار علمی,اخبار آموزشی,اخبار پزشکی,اخبار تکنولوژی,اخبار روز,اخبار علمی جدید,خبرهای علمی و آموزشی

اخبار علمی – رونمایی دو تبلت جدید از سری S Galaxy Tab

به نقل از دیلی‌تک این تبلت ها که در واقع برای رقابت با آیپدایر و آیپد مینی به میدان آمده‌اند، از نمایشگرهای Super AMOLED بهره می برند تا تصاویری بهتر، قوی تر و روشن تر ارائه کنند. ضخامت این تبلت ها ۶٫۶ میلیمتر است و با قابلیت Sidesync 3.0 امکان پاسخگویی تماس های تلفنی وارده به تلفن Galaxy شما بر روی تبلت وجود دارد. در ضمن می توانید با این ۲ تبلت به دسکتاپ کامپیوتر ویندوزی خود نیز دسترسی داشته باشید.
سامسونگ بر روی ۴ ویژگی بارز این ۲ تبلت تاکید دارد؛ اول نمایشگر آنها که دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (۲K) است، دوم طراحی باریک و سبک، سوم ارتباط بی نقص و آسان با تلفن ها و لپتاپ ها و گزینه چهارم امنیت.
مدل ۸٫۴ و ۱۰٫۵ اینچی گلکسی تب اس به ترتیب دارای باتری ۴۹۰۰ و ۷۹۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند که تا ۱۱ ساعت تماشای ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p را امکان پذیر می‌کند.
مشخصات فنی این دو تبلت عبارت هستند از: ضخامت: ۶٫۶ میلیمتر (۱ میلیمتر باریک تر از آیپد)، وزن ۲۹۴ و ۴۶۵ گرمی به ترتیب برای مدل ۸٫۴ و ۱۰٫۵ اینچی، کاورهای ساده و کتابی در رنگ های سفید، آبی، قرمز، عاجی و مشکی، کیبورد بلوتوث برای استفاده در حالت لپتاپی، پردازشگر ۸ هسته ای؛ ۴ هسته ۱٫۹ گیگاهرتزی + ۴ هسته ۱٫۳ گیگاهرتزی، ۳ گیگابایت رم، حافظه ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی و اندروید ۴٫۴ کیت‌کت.

مدل ۸٫۴ اینچی با قیمت ۳۹۹ دلار و مدل ۱۰ اینچی با ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

 
 

این شهر به اندازه یک ساختمان بزرگ و شلوغ است

جالب است بدانید که شهری در آلاسکا وجود دارد که همه آن در یک ساختمان بزرگ و بسیار شلوغ خلاصه می شود و این خود نوعی رکورد در جهان محسوب می شود. شهر ویتیر آلاسکا به اندازه یک مجتمع مسکونی است در این شهر نزدیک ۳۰۰ نفر زندگی می کنند و همه در یک آپارتمان ۱۴ طبقه زندگی می کنند.

در این ساختمان ۱۴ طبقه ایستگاه پلیس، کلیسا، مغازه و مدرسه هم وجود دارد. این شهر زمانی جالب می شود که ببینیم همه مردم حتی قاچاقچی ها هم در داخل ساختمان هستند و در کنار هم زندگی خوبی دارند.مردم این شهر که به نام “ویتیر” شناخته می شود و در آلاسکا قرار دارد به طور عجیبی در یک ساختمان دورهم جمع شده اند.

این ساختمان به نام “شهر عمودیمعروف شده است چرا که هیچ کس برای کارهای خود حتی نیاز نیست از ساختمان خارج شود مگر قصدسفر به شهری دیگر را داشته باشد.

در شهر ویتیر آلاسکا، نزدیک ۳۰۰ نفر زندگی می کنند

به نظر دلیل اصلی این حرکت مردم شهر دوردست بودن شهرشان است. این منطقه میان دریا و کوه ها قرار گرفته است و گاهی بادهایی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می وزد و زمستان ها ارتفاعبرف می تواند به بیش از ۷ متر برسد. از این رو منطقی به نظر می رسد که ببینیم همه ساکنان تصمیم گرفته اند در خانه ای محکم ولی متمرکز زندگی کنند.

از دیگر عجایب این خانه وجود چند اتاق برای توریست ها و مهمانان است. همچنین برای رسیدن به مدرسه که یک ساختمان دقیقا پشت برج است همه باید از تونل های زیر زمینی استفاده کنند که بین و ساختمان کشیده شده است.

در شهر ویتیر آلاسکا، همه در یک آپارتمان ۱۴ طبقهزندگی می کنند

در شهر ویتیر آلاسکا، گاهی بادهایی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می وزد

در شهر ویتیر آلاسکا،، زمستان ها ارتفاعبرف می تواند به بیش از ۷ متر برسد

در این ساختمان ۱۴ طبقه ایستگاه پلیس، کلیسا، مغازه و مدرسه هم وجود دارد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۵
milad gohari nezhad

نظرات (۱)

مطالب جالبی دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی