تولیدى کیف

تولیدى کیف

تولیدى کیف

تولیدى کیف

تولیدى کیف
پیوندها
پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ق.ظ

تولید

پخش عمده کیف , فروش

تکنیک های فروش در پخش عمده کیف , تولیدی کیف ، تکنیک هایی که به شما کمک می کنند

بتوانید بهتر، راحت تر و بیشتر بفروشید. این مقاله را از دست ندهید!

دنیای امروز دنیای، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است.

حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است.

آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد

در آینده ای نچندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاسیه رانده می شود

و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد.

در این شرایط همپای تجارت عرصه ی پخش عمده کیف , تولیدی کیف نیزبه عنوان زیر مجموعه ی تجارت –

چه به صورت کلی در نظر گرفته شود یا جزئی- دستخوش تغییر است.

هر پخش عمده کیف , تولیدی کیف باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با این تغییر کجا قرار بگیرد.

از گذشته تا حال اشخاصی متغلب در تمامی اصناف در کمین هستند

تا با فریب و کلاهبرداری مشتریان را وادار به خرید محصول یا خدمات کنند

و چنین به نظر می رسید که وظیفه ی یک فروشنده این است

که آنقدر باهوش و زیرک و سمج باشد که مردم را وادار به آنچه نمی خواهند –یعنی خریدن –کنند.

فروش حرفه ای در پخش عمده کیف , تولیدی کیف

بازار پر رقابت امروزی پخش عمده کیف , تولیدی کیف را بر آن داشته است

که با موضوع فروش بطور جدی برخورد کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کالاهای خود استفاده نمایند.

مشتریان امروزی دیگر پخش عمده کیف , تولیدی کیف پر حرف و افاده ای را که فقط به فکر منافع مادی و زودرس خود هستند را تحمل نمی کنند.

پخش عمده کیف , تولیدی کیف امروزی باید در تماس نزدیک با مشتری بوده و نقش راهنما و مشاور او را داشته باشد

(فروش حرفه ای – ری ای چیت وود) به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب که در مورد تکنیک های فروش در بازاریابی است را با دقت مطالعه بفرمایید.

پخش عمده کیف
پخش عمده کیف
تکنیک های فروش در بازاریابی

تعریف فروش

فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است

ولی در عین حال شروع یک رابطه بلندمدت با مشتریان است.

در شکل‌گیری این رابطه بلندمدت، به‌نحوی‌که منجر به پیوند دائمی با مشتریان بشود مهندسی تمامی عملیات (اعم از موفق و ناموفق) ضروری است.

 

تعریف فروش از نظر تام هاپکینز

پخش عمده کیف , تولیدی کیف حرفه ای است پیچیده و قابل تامل.

موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد.

برخلاف تفکرات رایج، فروشندگی، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست.

پخش عمده کیف , تولیدی کیف حلقه ارتباطی زنجیره سازمان با مشتری است.

پخش عمده کیف , تولیدی کیف خوب کسی است که نیاز مشتری را درک نموده،

به منظور انتخاب صحیح، مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید، جلب نماید.

 

فروش شخصی

یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی و سیاستهای ترفیعی و تشویقی، فروش شخصی است.

فروش یک ارتباط دوطرفه است. یک راه، ارتباط شخصی بین نماینده پخش عمده کیف , تولیدی کیف و

مشتری بالقوه و ارتباط دوم، برگشت مشتری بهپخش عمده کیف , تولیدی کیف است.

وظیفه پخش عمده کیف , تولیدی کیف این است که باید با فهم و شناخت نیاز مشتری،

آن نیاز را با محصول پخش عمده کیف , تولیدی کیف تطبیق دهد و سپس مشتری را برای خرید ترغیب کند.

فروش شخصی موثر در کشور فروشنده (مادر)، مستلزم ایجاد ارتباط مطلوب با مشتری است.

بازار جهانی به علت این که خریدار و فروشنده ممکن است از فرهنگهای متفاوت برخوردار باشند،

دچار چالش میشود. روشها و تلاشهای رودررو در فروش شخصی برای محصولات صنعتی اهمیت زیادی دارد.

در سال ۱۹۹۳، یک شرکت مالزیایی به نام YTL، به دنبال یک مناقصه هفتصد میلیون دلاری برای توربینهای ژنراتور بود

که در آن زیمنس از آلمان و جنرال الکتریک شرکت داشتند.

فرانسیس یو، مدیر وای تی ال از مدیران عالی هر دو شرکت، درخواست جلسه کرد.

وی گفت من میخواستم که رو در رو و حضوری آنها را ببینم و پی ببرم که آیا میتوانیم با آنها کار کنیم و معامله را انجام بدهیم یا نه.

زیمنس دعوت را اجابت کرد ولی جنرال الکتریک، نماینده اجرایی خود را برای جلسه فرستاد.

زیمنس بابت رفتن به جلسه، برنده قرارداد مربوطه شد.

فرایند فروش معمولا به مراحل مختلفی تقسیم میشود:
  • جستوجوگری یا مشترییابی
  • مرحله قبل از نزدیکی یا تماس با مشتری
  • مرحله تماس با مشتری
  • نمایش
  • حل مشکل
  • برطرف کردن اعتراضات
  • بستن قرارداد
  • پیگیریهای پس از فروش

اهمیت هر مرحله از مرحله قبل بالاتر است

فروش پر رنگ در بازار

پخش عمده کیف , تولیدی کیف با تجربه فروش، میدانند که حضور در بازار، یکی از تاکتیکهای لازم برای بهره برداری از سفارشات است.

در آمریکا این حضور به معنی حضور جدی است،

مانند تم “در جواب دادن، نه نیاورید. ” در بعضی از کشورها، حضور به معنی صبر و تداوم در بازار است

، یعنی تمایل بالقوه برای ماهها و یا سالها سرمایهگذاری قبل از آنکه تلاشها به فروش واقعی منتج شود.

به عنوان مثال، شرکتی که بخواهد در بازار ژاپن وارد شود، باید برای مذاکرات که ۳ الی ده سال طول میکشد، آمادگی داشته باشد!

جستجوگری یا مشتری یابی، فرآیند شناسایی خریداران بالقوه و تخمین سودآوری خرید آنهاست.

اگر پخش عمده کیف , تولیدی کیف بخواهد محصول خود را در کشور دیگر بفروشد باید بداند که در آنجا چه مصرفی از آن خواهند کرد،

چه شرکتی آن را خواهد خرید و کدام شرکت توان مالی خرید را دارد. هر شرکتی که بهتر پاسخ دهد، موفق تر خواهد بود.

یافتن مشتری واقعی

مشتری یابی موثر مستلزم تکنیکهای حل مساله است که شامل شناخت و تطبیق نیاز مشتری با محصولات شرکت، هنگام ارایه خدمات و فروش است.

دو قدم بعدی، تماس با مشتری و معرفی محصول است

که شامل جلسات بین فروشنده و پخش عمده کیف , تولیدی کیف هستند.

در فروش نهایی، شناخت فرهنگ و هنجارها کاملا لازم است. در بعضی از استان ها، خریدار منتظر معیارهایی است که فروشنده به وی ارایه میدهد.

در طول معرفی محصول، پخش عمده کیف , تولیدی کیف باید به کنجکاوی ها و سوالهای خریدار پاسخ دهد.

کنجکاوی ممکن است ناشی از ماهیت تجارت یا خود شخص باشد.

یک تم معمول در آموزش فروش این است که شنونده خوبی باشیم.

طبیعی است که در فروش کشوری، موانع ارتباطات بیانی و غیربیانی، تلاش پخش عمده کیف , تولیدی کیف را دوچندان میکنند.

وقتی که نتیجه با موفقیت پخش عمده کیف , تولیدی کیف پایان یابد،

پخش عمده کیف , تولیدی کیف به پایان وظیفه خود یعنی مرحله گرفتن درخواست سفارش میرسد.

ولی یک فروش موفق در اینجا پایان نمییابد، بلکه قدم آخر در فرآیند فروش پیگیریهای بعد از فروش است تا از رضایت مشتری جهت خرید اطمینان کامل حاصل شود.

مطلب فوق یکی از عوامل موفقیت تولیدی کیف گوهری محسوب میشود

فروش سنتی

فروش یکی از قدیمی‌ترین حرفه‌هاست و شاید یکی از ارکان شکل دهنده اجتماع و برآورده‌سازی نیازهای انسان‌ها بوده و هست.

در شکل سنتی آن که بیشتر فضای حجره‌های تجار در ذهن تداعی می‌شود

تا جهان شبکه‌ای و دنیای مجازی و بازارهای رقابتی و جهانی دنیای امروز، همه جلوه‌ها و مصادیق گذشته و امروز فروش است.

اما آنچه بیشتر از ظواهر فروش دچار تغییر شده است، پارادایم‌ها و مفاهیم اساسی آن است که معلول حوادث و تحولات بنیادی صنعت و زنجیره عرضه می‌باشد.

در فضای سنتی فروش، به دلیل عرضه اندک و رقابتی نبودن فضای فروش،

فعالیت در بخش فروش

بسیاری از فعالیت‌های پخش عمده کیف , تولیدی کیف، حول سفارش‌گیری و تشکیل صف‌های انتظار توسط مشتریان دوران می‌کرد

و یا به دلیل دانش اندک مشتریان از پارامترهای دقیق محصولات و کالاهای جایگزین آن،

موجب تحمیل اقلام کم کیفیت و انحصاری به مشتریان می‌شد.

همچنین تصور ذهنی از فروشندگی در نظام سنتی مبتنی بر شخصیتی پرحرف و چرب زبان چاپلوس و تا حدی دروغ‌پرداز شکل گرفته،

حال آنکه بسیاری از این مفاهیم و انگاره‌ها در طی دهه‌های گذشته دچار تغییرات اساسی محتوایی شده‌اند.

شاید اکنون بتوان گفت که دیگر انگاره‌های گذشته فروش در فرمول‌ها و محاسبات

چند مجهولی دنیای امروز نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای مشتریان و فروشندگان ( پخش عمده کیف , تولیدی کیف ) باشد

زیرا که قواعد و پارادایم‌های غالب و احتیاجات حاکم بر بازارهای جدید (قرن بیست‌ویک) تفاوت‌های بسیاری با گذشته خود داشته است.

 

قانون۲۰/۸۰ مشتری یابی

مطابق قانون۲۰/۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند.

یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد از درآمدتان را تأمین می کنند.

پس برای مشتریان بهتر، زمان بیشتری صرف کنید. ارتباط برقرار کنید و به مشتریان قدیمی خود زنگ بزنید.

این کار بسیار آسان و البته مهم است. اما در عین حال همیشه به جذب مشتریان جدید فکر کنید.

 پخش عمده کیف
پخش عمده کیف
تکنیک های فروش در بازاریابی

کار فروش دست کم ۳ مرحله دارد: پیدا کردن مشتری، توضیح دادن به مشتری که چرا خرید از شما بهترین خرید است

و بالاخره نهایی سازی فروش. ۸۰ درصد از وقت تان را باید بگذارید

برای پیدا کردن مشتری و صحبت با او و ۲۰ درصد باقیمانده را هم به نهایی سازی فروش اختصاص دهید.

قانون۳۰/۷۰

معمولاً فروشنده ها خیلی حرف می زنند. اما فروشنده خوب، سوال های خوب و گزیده

می پرسد. شما باید به عنوان یک فروشنده، ۷۰ درصد گوش کنید و ۳۰ درصد سوال کنید.

کار شما فقط کمک به مشتری است. تنها فروشنده های ضعیف هستند که زود قیمت می دهند.

در یک گفتگوی خوب، مشتری خودش قیمت را می پرسد. وقتی مشتری با رفتارش به شما«نه» می گوید،

فروش را متوقف نمی کند، بلکه شما را دعوت می کند به این که اطلاعات بیشتری در اختیارش بگذارید.

 

تکنیکهای فروش در پخش عمده کیف , تولیدی کیف

فروش، نوعی کمک به دیگران است برای ارتقای کیفیت کار و زندگی آنها.

در سال های اخیر، فروش تغییرات شگرفی داشته. رقابت ها، فوق العاده شدیدتر و فروشنده ها خیلی بیشتر شده اند.

آنهایی که می خواهند مشتری بیشتری جذب کنند، باید هوش و شخصیت برتری داشته باشند

و حتی نوع لباس پوشیدن، صحبت کردن و راه رفتنشان هم اهمیت پیدا می کند.

رقابت در فروش، مثل رقابت در مسابقات ورزشی است که اگر دایم آموزش نبینید و تمرین نکنید، رقبا از شما جلو می زنند.

اگر به طور دایم بهتر نشوید، حتماً بدتر می شوید و می روید در جمع همان۸۰ درصد پایینی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۷
milad gohari nezhad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی